Tale of Self-improvement lørdager – Fabula Nox
Det er blåsig lørdag, og Sonny Rollins virker bare perfekt for en kald våren ettermiddag. Jeg har nettopp returnert fra en lang spasertur uansett vær og med et konditorivar og en kopp kamille te skriver jeg til Fabula Nox. Før jeg går en tur, har jeg tilbrakt en time å trene, så to timer lytter til School of Life-videoer på østlige filosofer mens du farger hælen ut av en majestetisk løve i voksenfargebok. Etter at jeg er ferdig med å skrive, vil jeg fortsette å lese Norsk Wood

Leave a Reply

