… reise et glass til St. George – Gary Strachan – ‘Write’ Said Fred
Det er St. George’s Day i dag. Som jeg skriver, vil engelske mennesker over hele verden delta i en ‘knær opp’ for å feire livet til deres skytshelgen. Skottene, irsk og walisisk vil også heve et glass i dag. Tenk deg, det er ikke til ære for den engelske skytshelgen, dessuten resultatet av å like en øl så mye av oss Anglos. Personlig skal jeg feire engelskheten min ved å skrive en blogg på en japansk laptop, beskjære nederlandske vårblomster i hagen min, og behandle gjerdet mitt

Leave a Reply

