Siden ulykken | atheopoetica
I denne drømmelignende tilstand ser jeg meg selv som en sommerfugl som flyr i et stort glassaktig kammer sammen med mange andre sommerfugler. Selv om de flyver tilfeldig, ser ikke sommerfuglene seg inn i hverandre. De flyr i dimensjoner fremmed for meg. Jeg sier at jeg ser glass, men kanskje dette er ikke den riktige beskrivelsen. For kammeret ser ut til å ha egenskapene til en regnbue. Jeg vet at det er meg der inne fordi sommerfuglen jeg ser har på sine vinger scener av mine dager bare

Leave a Reply

