Innvendig ro i Outer Whitby – Gary Strachan – ‘Write’ Said Fred
Jeg er tilbake i West Yorkshire etter en salubrious pause på den sjarmerende Raithwaite Country Retreat i Whitby. En tidlig bursdag behandler høflighet av min lille Durham fødte missus, denne gjemmestedet ga en ro i min sjel som jeg ikke hadde opplevd lenge. Fra den vennlige concierge-hilsen ved ankomst til au revoir fra en annen, men like likbar concierge, mottok vi utmerket kundeservice, toppkvalitets mat og atmosfære av ro som jeg sjelden har møtt tidligere. Få meg til den roen

Leave a Reply

