Sprit, penn og papir – llcooljaydddde
Har prøvd å gi slipp på fortiden min. Gi mitt hjerte til Gud. Disse djevlene vil ikke frigjøre meg fra det elendige Helvetet som jeg lever. Etter de siste hendelsene i mitt liv bestemte jeg meg for at det var på tide å fortelle en annen historie om Dyana . Hun er ikke ferdig men hun kan sjokkere ut av deg. Måten jeg har båret på min notisbok og penn, spørsmålet og forutse fremtiden, forstår jeg fortsatt ikke hvorfor jeg ikke er vant til denne dritten ennå. Laget andre diverse

Leave a Reply

