A Fistful of Flash Fiction
Hei Moonchild Spørsmålet om forholdet vårt vil uten tvil oppstå når jeg, Crowley din Succubus, har trukket varmen fra ekteskapelige stoffet over oss omfavne som én. Vet imidlertid at jeg ikke vil ha deg bitter, og jeg vil ikke elske deg: Jeg vil tappe deg, og etter at jeg er utslitt jeg skal ha bare tømt deg om din kjærlighet for meg. Og hvis skyld og skylden settes i drift Jeg har verken empati eller tålmodighet til å forstå din tillit og fascinasjon for meg, først brent inn i

Leave a Reply

